2011. június 25., szombat

3 Doors Down -Changes


Változás

Nem vagyok az a félős fajta, de most elvesztem.

Mozdulnék, de túl kimerült vagyok
és senki nem érti meg az érzéseimet
Keményen dolgozom,
hogy levegőhöz jussak végre,

de nincs levegő a tüdőmben.
Senki sincs itt, akinek elmondjam.
a fájdalomtól teljesen ledermedtem,
de próbálom uralni a helyzetet.

Nem segítesz, senki nem segíthet
Változás, változás ez, amin keresztül megyek.
Istenem, mostanában túl feszült lettem.
Ments meg, mielőtt megfulladnék!
Változás, változás ez amin keresztül megyek
Gyenge és fáradt vagyok,
ahhoz hogy e világot egyedül járjam.

Bármit is mondjanak, minden szavukkal.

A csontjaimig hasítanak és vérzem.
Mondandóm még lenne,
de nincs kihez forduljak

mintha már el is temettek volna.
A világ minden terhét viselve is
megpróbálom
ezt egyensúlyban tartani.
Nem segíthetnek, senki sem tudna.
Változás, változás ez, amin keresztül megyek.
Istenem, mostanában túl feszült lettem.
Ments meg, mielőtt megfulladnék!
Változok, egy változáson megyek keresztül
Vakon reszketek összetörve, gúzsbakötve.

Azt remélem, rendben leszek,
mire keresztül megyek ezen
Változás, változás ez, amin keresztül megyek.

Istenem, mostanában túl feszült lettem.
Ments meg, mielőtt megfulladnék!
Érzem, most már teljesen szétszakadok.
Mert ez egy változás, amin keresztül megyek.
Istenem, mostanában túl feszült lettem.
Mintha megfulladnék
Gyűlölöm!
De ez most a változás ideje,
a változásé!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése