2011. június 25., szombat

3 Doors Down - Here Without You


Itt nélküled


A napok százai öregebbé tettek

Mióta utoljára láttam a bájos arcod
A hazugságok ezrei hideggé tettek
És nem hiszem, hogy ugyanúgy tudok erre rá nézni
És azok a mérföldek, amik elválasztanak
Eltűnnek mikor az arcodról álmodok
Itt vagyok nélküled bébi
De még mindig a magányos fejemben vagy
Rád gondolok bébi
És egész idő alatt rólad álmodok
Itt vagyok nélküled bébi
De még mindig itt vagy az álmaimban
És ma este, csak te és én vagyunk

A mérföldek csak gördülnek
Ahogy az emberek elhagyják az útjukat, hogy elköszönjenek
Hallottam, hogy ezt az életet túl becsülik
De remélem jobb lesz, ahogy végighaladunk rajta
Itt vagyok nélküled bébi
De még mindig a magányos fejemben vagy
Rád gondolok bébi
És egész idő alatt rólad álmodok
Itt vagyok nélküled bébi
De még mindig itt vagy az álmaimban
És ma este, csak te és én vagyunk

Mindent amit tudok
És bármerre megyek
Nehéz lesz,de ez nem fogja elvenni a szerelmem
És mikor az utolsó is elbukik
Mikor mindent elmondtak és megtettek
Nehéz lesz,de ez nem fogja elvenni a szerelmem
Itt vagyok nélküled bébi
De még mindig a magányos fejemben vagy
Rád gondolok bébi
És egész idő alatt rólad álmodok
Itt vagyok nélküled bébi
De még mindig itt vagy az álmaimban
És ma este, csak te és én vagyunk

Egyedül vagyok



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése