2010. december 31., péntek


"Minden mire vártam egy képben megláttam,
majd álmaimban, angyalként szálltam.
Kéz a kézben, forró lázban,
a fényed melegített hogyha fáztam.
Kaptam valamit, kérlek ne vedd el!
Hiányzol nekem, kérlek ne menj el!
Az egyetlen dolog az életemben,
mi biztos kell nekem, az te vagy nekem!
Te vagy a levegő, mi nélkül nem élek,

te vagy a biztonság, melletted nem félek!
Mondani bármit vagy tenni mit szeretek,

tudom mondtad nem érzed, hogy szeretlek!

De így van, csak hinned kellene bennem!
Szeretni fájdalom után én is mertem.
A szemedbe néztem és láttam a szépet,

a szemed be hunytad és éreztem a véget.

De én megteszek bármit csak légy velem kérlek,
mert nélküled szürkének látom a kék eget,
nélküled nem láthatom a lényeget!
Míg nem voltál, nem ismertem a szerelmet,
míg nem voltál, megvetettem az életet,
hogy maradsz az egyetlen mit remélhetek,
hogy elmész, mitől félhetek,
hogy elmész,
mert nélküled nem élhetek!"

1 megjegyzés:

  1. Szia a nevem Dzsulia,én is írok,egy regényt és verseket,de te versirásban nagyban felülmúltál! Gyönyörűen írsz lenyűgöztek a verseid! Örülnék ha bekukkantanál hozzám is! :)
    http://dzsulia-knzszerelem.blogspot.hu/ Itt a cím.
    ha van facebookod jelölj nevem Dzsulia Bonita Senorita :) Szia

    VálaszTörlés