2010. április 27., kedd

hiány és fájdalom

hiány teljes hiány....
épp most hivott fel... n_n
"két suttyó haverjaimmal vagyok, már régen láttam őket aztán baromkodtunk és elfeljtettelek felhívni"-mondhatom szép,látom ennyit érek neki... elfelejt... vagy csak nem is szeret....nem mondom h ne legyen a haverjaival....de azért ez kicsit szarul esik... lehet h csak féltékeny vagyok nem tudom.... de miközben beszélt annyira szarul esett...fáj ott belül vagy is olyan kurva szar érzés volt....kicsit síros hangulatom lett hirtelen....:S
villám csapásként mentek át rajtam a szavai
...
meg h "majd holnap kiengesztellek ,eszünk halat..."-és most kurvára kitud engesztelni a halával... nem tom de úgy érzem néha h tökre elegem van belőle,de közbe szeretem nem is kicsit nagyóóón *-*
meg h "majd vissza hívlak..."-kiváncsi leszek mikor remélem éjfélkor....na jó nem akkor majd 21 órakor xD
de akkor is ....


nem tom ,de megint az a hülye hangulatom van h elegem van mindenkiből mondjuk most nem nagyon csak kicsit....

istenem féltékeny vagyok már a haverjaira is ....:s de nem értem h mért vagyok rájuk talán csak azért mert ők vele vannak és én nem lehetek....de legalább felhívott/fel fog... és kb beszélünk 5 percet :s

néha sírni tudnék már miatta de nem éri meg tehát nem is teszem...bár multkor össze vesztünk kicsit és hát gyorsan szaladtak végig a könnyeim az arcomon....de ez nem lényeges...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése