2010. április 28., szerda

szeretem


"ez a világ nem sokat kér ,sőt elfelejti mit ígér , hogy ha nem figyelsz és nem fülelsz.mindenbe bele szól az élet, neki nem mindegy hogy éled,neki nem számít a külső neki nem számít a méret,hogy ha kéred megmutatja hogy mi az ami nem az,hát semmi minden más úgy hogy szevasz...."


Hát...tegnap este kiöntöttem a szívemet "a telefonnak" xD

leírtam benne az érzelmeimet és megfejtettem asszem h mi volt a bajom tegnap...
de az a kurva telefon már idegeimre megy teljesen....leirtam és nem mentette el sztem azért mert túl sokat foglalt és nem volt már hely...azt utána megint megírtam és wááá nem mentettem el...na ekkor már kicsit elsírtam magam....de 3. szorra sikerült xD
azt terveztem h megmutatom neki ,de aztán elmaradt.csak azért akartam megmutatni neki h ne kelljen elmondanom neki és egyszerübb ha leírom és akkor bennem vannak az érzelmeim....akk minden eszembe jut nagyából xD és és ... úgy jobb na...xD

de ma találkoztunk és annyira szeretem olyan jó volt átölelni...meg puszikákat adni neki ^^
azt ettünk halat xD
és utána meg a szobájában meglestem a szexi felső testét :$

nem sokára meg megyek ki biciklizni...asszem elfogok fáradni bár már most kissé álmos vagyok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése