2010. április 24., szombat

bemutatkozás

sziasztok


Nem is tudom miért kezdtem el blogot írni... talán csak mert unatkoztam .... hát mit is mondjak... 15|veszprém megye|kapcsolatban Szerencsére nem is olyan szar az életem mint hinném... van egy kapcsolatom ami már 5 hónapos :D nagyon szeretem ezt az embert :D minnyárt fél év :P Remélem még sokáig vele lehetek, nem akarom elveszíteni soha.








szeretem a verseket,idézeteket


...mert az élet repül velünk,
ha szárnyalunk, vagy csak megyünk,
andalogva, kézen fogva,
emlékeket felkarolva,
sóhajokba kapaszkodva,
összebújva vagy széthullva,
illatokkal, illanókkal
tele tarisznyánk a jóval,
hamuba sült fájdalommal,
friss idővel, vagy a múlttal,
ezerarcú szép titokkal...





Wass Albert

A világ szép és különös. Csak sok benne nagyon a beteg ember. Az izgága, az irigy, a gyűlölködő. A gonosztevő és a diktátor, az őrült és a hős. Fertőzik és rontják a világot, amennyire adottságaiktól kitelik. De egészen elrontani nem tudták mégsem, ha ezerszer is azt hirdeti a látszat. Miért nem? Mert a Világ anyja a Természet, s a természetben az ember nem egyéb, mint egy kis pajkos tréfa. Vigyázz tehát, hogy vidám tréfa maradj. Mert a gonosz tréfából tövis nő csupán, mely véresre sebez Téged s elcsúfítja a világot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése